PŁATNOŚCI

WARUNKI SPRZEDAŻY – WARUNKI PŁATNOŚCI

Akceptujemy następujące formy płatności za zakupy dokonane za pośrednictwem naszej Witryny. Visa (Karta kredytowa/debetowa), MasterCard (Karta kredytowa/debetowa), Maestro, Visa Electron, American Express, P24 and Paypal.

Płatności należy dokonać w walucie wskazanej w zamówieniu przed jego złożeniem. Zamówienia opłacane przez P24 będą anulowane po 14 dniach; zamówienia opłacane za pośrednictwem jakiejkolwiek innej formy przedpłaty będą anulowane, jeśli płatność nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie w ciągu 1 dnia.

Płatność kartą kredytową / debetową

W przypadku płatności kartą kredytową lub debetową muszą Państwo podać dane karty podczas składania zamówienia.

Gdy będą Państwo składać zamówienie, skontaktujemy się z wydawcą karty, którą chcą Państwo opłacić zamawiane produkty, i poprosimy o jej autoryzację. Nie przyjmiemy zamówienia (i tym samym nie dostarczymy Państwu zamówionych produktów), dopóki wydawca karty kredytowej lub debetowej, którą chcą Państwo opłacić zamawiane produkty, jej nie autoryzuje. Gdy wydawca karty kredytowej lub debetowej, którą chcą Państwo opłacić zamówienie, ją autoryzuje, nastąpi blokada potrzebnych środków na karcie, trwająca do zakończenia bądź anulowania procesu zakupu. Jednak do momentu zakończenia procesu zakupu z karty nie zostanie pobrana żadna kwota. Czas oczekiwania na autoryzację może wynieść od 3 do 7 dni, nawet w przypadku anulowanych zamówień. W takich sytuacjach nie zostanie pobrana żadna kwota, a blokada środków zostanie w końcu zdjęta. Aby dowiedzieć się więcej na temat konkretnych zasad dotyczących autoryzacji kart, należy się skontaktować z wydawcą karty kredytowej/debetowej.

Zastrzegamy sobie prawo do żądania od posiadacza karty kredytowej lub debetowej przedłożenia stosownych dokumentów w celu weryfikacji jego tożsamości.

Dokładamy wszelkich uzasadnionych starań, aby zabezpieczać naszą Witrynę i zapobiegać oszustwom. Wszystkie transakcje dokonywane w naszej Witrynie przy użyciu kart kredytowych i debetowych są przetwarzane przez Worldpay Limited [KIPLING/JW: Ingenico ePayments], bezpieczną bramkę internetową służącą do przechowywania i automatycznego przetwarzania w bezpiecznym środowisku informacji dotyczących szczegółów Państwa płatności. Należy zauważyć, że w dowolnym momencie i według własnego uznania możemy ograniczyć wysyłkę do określonych krajów lub lokalizacji, jeśli uznamy, że taka wysyłka wiązałaby się z wysokim ryzykiem oszustwa.

Płatność przez PayPal

W przypadku płatności za pośrednictwem systemu PayPal zostaną Państwo poproszeni o zalogowanie się na konto PayPal za pomocą adresu e-mail i hasła, aby potwierdzić płatność. Nawet jeśli nie mają Państwo konta PayPal, mogą Państwo skorzystać z tej formy płatności (maksymalnie 10 razy) – zostaną Państwo poproszeni o podanie danych osobowych i danych karty kredytowej.

Płatność przez APM

Płatność za zamówienie pobieramy zwykle w momencie potwierdzenia wysyłki produktów. Jeśli jednak preferują Państwo i wybiorą jedną z naszych alternatywnych metod płatności (APM), wymagającą pobrania płatności z góry, płatność pobierzemy w momencie potwierdzenia zamówienia.

W wyjątkowych sytuacjach już po opłaceniu zamówienia za pośrednictwem APM może się okazać, że zamówione produkty są niedostępne – w takim wypadku niezwłocznie o tym powiadomimy i zwrócimy całą wpłaconą kwotę.

APM obejmują P24 and Paypal.