POLITYKA ZWROTÓW

RETURN INFO

Darmowe zwroty w ciągu 30 dni

W razie niezadowolenia z produktu(-ów) lub zmiany zdania chętnie przyjmiemy zwrot w ciągu 30 dni od daty dostawy.
ZWRÓĆ ZAMÓWIENIE

Obchodzenie się z produktami

Z produktami należy obchodzić się ostrożnie i starannie je przechowywać oraz zwracać w oryginalnym stanie i opakowaniu, włącznie ze wszystkimi oryginalnymi metkami i etykietkami. Jeśli wskutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem lub produktami zmniejszy się ich wartość handlowa, możemy proporcjonalnie zmniejszyć kwotę zwrotu płatności.

Nasza polityka wymiany towaru

Nie oferujemy wymiany produktów. Jeśli interesuje Cię inny rozmiar lub kolor, należy zwrócić artykuł(y) i złożyć nowe zamówienie. Zwrot płatności za zwrócony towar nastąpi po odbiorze i przetworzeniu w naszym magazynie. Dokonaj zwrotu tutaj. Zobacz tutaj, jak zwrócić towar zakupiony online.

Gwarancja prawna na uszkodzone lub wadliwe produkty

Jeśli artykuł jest wadliwy, uznajemy 2-letnią (lub dłuższą, jaka jest określona przez lokalne prawo) gwarancję ustawową, obejmującą wady produktu. Produkt jest uznawany za „wadliwy”, jeśli został dostarczony w stanie uszkodzonym lub w ciągu 2 lat od daty zakupu (lub dłuższego okresu, jaki jest określony przez lokalne prawo) wystąpiła wada produkcyjna lub materiałowa. Proszę pamiętać, że produkty uszkodzone wskutek noszenia i zużywania się nie są uznawane za wadliwe.

W takim przypadku wystarczy zwrócić produkt w terminie 30 dni. Po upłynięciu 30 dni można zwrócić wadliwe produkty w ciągu 2 lat od otrzymania produktów w ramach roszczenia gwarancyjnego i otrzymać pełen zwrot płatności, w tym również kosztów wysyłki.

Zwrot kosztów dostawy

W przypadku zwrotu z powodu zmiany zdania lub wadliwego towaru pieniądze zostaną zwrócone w całości za pośrednictwem zastosowanej metody płatności, włącznie z ewentualnymi kosztami dostawy.

Jeśli kupisz więcej niż jeden produkt w jednym zamówieniu i zwrócisz tylko jeden z nich, otrzymasz zwrot proporcjonalnej części całkowitych poniesionych przez Ciebie kosztów dostawy. Jeśli na przykład kupisz 3 artykuły i oddasz 2 z nich, zwrócimy Ci 2/3 zapłaconych kosztów dostawy.

Zwrot spersonalizowanych produktów

Nie przyjmujemy zwrotów w przypadku zmiany zdania na temat produktów, które na Twoją prośbę zostały przez nas spersonalizowane (na przykład użycie kolorów, materiałów, monogramów na zamówienie) za pośrednictwem naszego programu Customs.

Produkty personalizowane można zwrócić tylko w przypadku, jeśli są wadliwe. Nie przyjmujemy zwrotów z innych powodów. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zwrócić wadliwe produkty personalizowane.

Anulowanie zamówienia

Anulowanie lub modyfikacja zamówienia przed otrzymaniem przedmiotu (przedmiotów) nie jest możliwe, ponieważ rozpoczynamy jego realizację bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Po otrzymaniu przedmiotu użyj procedury zwrotu online, aby odesłać go i otrzymać pełny zwrot pieniędzy. Więcej na ten temat znajdziesz w Procedurze zwrotu online.