Dane osobowe, którymi się z nami dzielisz, są całkowicie poufne. Twoja prywatność jest dla nas ważna i nie ujawniamy, ani nie sprzedajemy podanych przez Ciebie informacji. Nasze e-maile promocyjne są opcjonalne i w każdej chwili możesz zrezygnować z ich otrzymywania. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
MOJE KONTO I NEWSLETTER
Jaka jest wasza polityka prywatności?
Jakie są korzyści z rejestracji w VANS?
Utworzenie konta w VANS przynosi wiele korzyści: możesz spersonalizować swój profil i zarządzać nim, stworzyć listę życzeń i podzielić się nią ze znajomymi, zapisać kilka adresów do wysyłki, a także przeglądać i śledzić swoje zamówienia z poziomu konta. Ponadto finalizacja transakcji jest szybsza.
Jak zmienić informacje na moim koncie VANS?
Zaloguj się na swoje „Konto” i kliknij „Edytuj” przy informacji, którą chcesz zmienić.
Jak stworzyć hasło zabezpieczające?
Dla Twojego bezpieczeństwa wymagamy, by hasło zawierało:
- co najmniej osiem (8) znaków.
- co najmniej jedną (1) cyfrę (np. 5).
- co najmniej 1 dużą literę (np. N).
- co najmniej jedną (1) małą literę (np. t).
Co się stanie, jeśli zapomnę hasła?
Możesz po prostu poprosić o nowe hasło, klikając "Nie pamiętam hasła" na stronie logowania i wpisując swój adres e-mail
Jak mogę usunąć moje konto VANS?
Skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta, klikając tutaj.
Gdzie mogę zasubskrybować newsletter VANS?
Kliknij tutaj, by zasubskrybować newsletter VANS.