MOJE KONTO I NEWSLETTER

Jaka jest wasza polityka prywatności?

Dane osobowe, którymi się z nami dzielisz, są całkowicie poufne. Twoja prywatność jest dla nas ważna i nie ujawniamy, ani nie sprzedajemy podanych przez Ciebie informacji. Nasze e-maile promocyjne są opcjonalne i w każdej chwili możesz zrezygnować z ich otrzymywania. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Jakie są korzyści z rejestracji w VANS?

Utworzenie konta w VANS przynosi wiele korzyści: możesz spersonalizować swój profil i zarządzać nim, stworzyć listę życzeń i podzielić się nią ze znajomymi, zapisać kilka adresów do wysyłki, a także przeglądać i śledzić swoje zamówienia z poziomu konta. Ponadto finalizacja transakcji jest szybsza.

Jak zmienić informacje na moim koncie VANS?

Zaloguj się na swoje „Konto” i kliknij „Edytuj” przy informacji, którą chcesz zmienić.

Jak stworzyć hasło zabezpieczające?

Dla Twojego bezpieczeństwa wymagamy, by hasło zawierało:

  • co najmniej osiem (8) znaków.
  • co najmniej jedną (1) cyfrę (np. 5).
  • co najmniej 1 dużą literę (np. N).
  • co najmniej jedną (1) małą literę (np. t).
Co się stanie, jeśli zapomnę hasła?

Możesz po prostu poprosić o nowe hasło, klikając "Nie pamiętam hasła" na stronie logowania i wpisując swój adres e-mail

Jak mogę usunąć moje konto VANS?

Skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta, klikając tutaj.

Gdzie mogę zasubskrybować newsletter VANS?

Kliknij tutaj, by zasubskrybować newsletter VANS.