JAK ZWRÓCIĆ TOWAR

RETURN INFO

Nasza procedura zwrotu

Odbiór Twojej paczki zwrotnej od kuriera może potrwać do 5 dni roboczych.

Gdy tylko odbierzemy paczkę zwrotną i przetworzymy ją w naszym magazynie, wyślemy Ci e-mail w celu potwierdzenia przetworzenia zwrotu Twojej płatności. Może to potrwać 2-3 dni robocze od momentu odbioru przez nas zwróconego artykułu od kuriera.

Zwrot pieniędzy może zająć do 14 dni, zanim pojawi się na Twoim koncie, w zależności od użytej przez Ciebie metody płatności.


ZWRÓĆ ZAMÓWIENIE

Zwracanie towaru zakupionego online

Towary zakupione na stronie VANS mogą być zwracane tylko za pośrednictwem naszej procedury zwrotu online. Zwróć towar teraz.

Kroki przy zwrocie artykułu:

1. Zwróć towar

Jeśli masz u nas konto lub jesteś członkiem Vans Family, zaloguj się na swoje konto i przejdź do historii swoich zamówień, aby rozpocząć proces zwrotu.

Jeśli dokonasz zakupu jako gość, kliknij link Śledź zamówienie, dostępny w górnej części każdej strony w naszej witrynie internetowej. Wprowadź 8 cyfr numeru zamówienia i adres e-mail użyty w zamówieniu, aby rozpocząć proces zwrotu. Po przejściu na stronę ze szczegółami zamówienia kliknij przycisk „„Zarządzanie zwrotem””.

2. Harmonogram

Aby zrealizować zamówienie zwrotu, wykonaj następujące kroki:
1. Wybrać artykuł(y) do zwrotu.
2. Wybrać powód zwrotu.
3. Wybrać metodę zwrotu.

3. Wydruk etykiety

Na stronie potwierdzenia zwrotu kliknij przycisk „Wydrukuj etykietę zwrotną”. W ten sposób wygenerujesz etykietę, którą należy wydrukować w celu zwrotu artykułu(-ów).

Skontaktuj się z nami, jeśli nie masz dostępu do drukarki.

4. Pakowanie

Zapakuj artykuły, które chcesz zwrócić. Zachęcamy do ponownego użycia otrzymanej torby lub pudełka w celu zwrotu, aby chronić środowisko. Bezpiecznie zamknij paczkę i dołącz etykietę zwrotną na zewnątrz swojej paczki. 

Pamiętaj, aby wszystkie stare etykiety dostawy, naklejki i inne materiały zostały usunięte z zewnętrznej części torby czy pudełka lub były zasłonięte.

5. Przekaż paczkę firmie kurierskiej.

Jeśli paczkę nadajesz samodzielnie, przynieś ją do preferowanego punktu w jego godzinach pracy. Obsługa zeskanuje przesyłkę, co umożliwi jej odebranie. Na swoją skrzynkę otrzymasz potwierdzenie wraz z numerem śledzenia.

6. Otrzymanie potwierdzenia

Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, gdy tylko zwrócone produkty zostaną odebrane, zaakceptowane i przetworzone. Od momentu otrzymania przez nas Twojego zwrotu może to potrwać 2-3 dni robocze.

Jeśli coś będzie nie tak z Twoim zwrotem (np. produkty nie są zgodne z Twoim zakupem, zwrócone produkty mają obniżoną wartość handlową itp.), poinformujemy Cię o tym, a może nawet zwrócimy Ci ten artykuł.

7. Zwrot płatności

Po sprawdzeniu i zaakceptowaniu Twojego zwrotu przez nasz zespół ds. zapewniania jakości wydamy polecenie zwrotu pieniędzy za pośrednictwem pierwotnie wybranej przez Ciebie metody płatności. Cały proces, od wydruku etykiety zwrotnej po zwrot pieniędzy na Twoje konto, może potrwać do 14 dni.

Uwaga: Jeśli nie chcesz postępować zgodnie z opisaną powyżej procedurą, możesz wybrać preferowaną metodę płatności. Należy pamiętać, że w przypadku dokonywania zwrotu za pośrednictwem wybranej przez siebie firmy kurierskiej zamiast skorzystania z naszej opcji bezpłatnych zwrotów, poniesiesz koszty zwrotu towaru, odpowiedzialność za ryzyko uszkodzenia lub utratę towaru podczas zwrotu do czasu, gdy towar dotrze do nas, a sam proces zwrotu produktu i pieniędzy może potrwać dłużej.

Tu znajdziesz numer swojego zamówienia

Numer swojego zamówienia znajdziesz na zamówieniu lub w wysłanym przez nas e-mailu z potwierdzeniem przesyłki. Jeśli posiadasz konto, możesz zalogować się w sekcji Moje konto i kliknąć Zamówienia, aby znaleźć swój numer zamówienia.

Tu znajdziesz swoją przedpłaconą etykietę przesyłki zwrotnej

Aby uzyskać bezpłatną etykietę zwrotną, przejdź do sekcji Jak zwrócić towar zakupiony online i wykonaj następujące kroki w celu dokonania zwrotu. Wyświetli się polecenie wygenerowania etykiety zwrotnej do wydruku.

Pomocy! Nie mogę wydrukować etykiety zwrotnej!

Jeśli nie możesz wydrukować etykiety zwrotnej, skontaktuj się z nami.

Jak zwrócić zamówienie dokonane w sklepie, ale dostarczone do sklepu lub do domu

Przedmioty z magazynu internetowego zakupione w sklepie i dostarczone do sklepu lub do domu można zwrócić zarówno online, jak i w sklepie należącym do Vans, w którym dokonano zakupu. Wykluczone są przy tym sklepy partnerskie i posiadające zgodę na sprzedaż produktów marki.

Jeśli zwracasz zakupiony towar online, przestrzegaj standardowej procedury zwrotu online. W przypadku zwrotu online pieniądze zwracane są WYŁĄCZNIE w formie cyfrowej karty upominkowej, która podlega naszym standardowym warunkom dotyczącym kart upominkowych.

Jeśli nie chcesz zwrotu w formie cyfrowej karty upominkowej, oddaj towar w sklepie, w którym został kupiony.

Jak zwrócić towar zakupiony online i odebrany w sklepie

Artykuły zakupione online i odebrane w sklepie można zwrócić, postępując zgodnie z naszą procedurą zwrotu online. Przejdź do sekcji Dokonaj zwrotu tutaj.

Jak zwrócić towar zarezerwowany online i zakupiony w sklepie

Artykuły zarezerwowane online, ale zakupione w sklepie, można zwrócić tylko w tym samym sklepie. Wykluczone są przy tym sklepy partnerskie i posiadające zgodę na sprzedaż produktów marki.

Gdzie znajdę status zwrotu?

Status zwrotu oraz paczkę można śledzić od momentu przekazania jej firmie kurierskiej do chwili otrzymania zwrotu środków. Na stronę śledzenia paczki można wejść na trzy różne sposoby:
  1. Z wiadomości e-mail. Po przekazaniu zwrotu firmie kurierskiej otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem. Znajdziesz w niej przycisk, którego naciśnięcie przekieruje Cię na stronę śledzenia przesyłki.
  2. Za pomocą zakładki „Śledź zamówienie”. Na górze naszej strony znajduje się sekcja „Śledź zamówienie”. Wpisz swój numer zamówienia oraz adres e-mail, którego użyto przy składaniu zamówienia. Kiedy zobaczysz na ekranie swoje zamówienie, kliknij przycisk „Zarządzanie zwrotem”.
  3. Z sekcji „Moje konto”. Jeśli masz konto na naszej stronie, zaloguj się na nie i wybierz zamówienie, które obecnie zwracasz, a następnie kliknij przycisk „Zarządzanie zwrotem”.
  4. Status się znalazł, ale masz jeszcze jakieś pytania? Przejdź do sekcji Co oznaczają strona i status śledzenia?, gdzie znajdziesz więcej informacji.

    Wyślemy Ci też kilka wiadomości e-mail, więc na pewno będziesz na bieżąco.

Czy mogę anulować lub ponownie zarezerwować zwrot?

Tak, metodę zwrotu można zmienić aż do momentu przekazania zwracanej przesyłki firmie kurierskiej lub przyniesienia jej do punktu odbioru paczek.

Wystarczy przejść do szczegółów zamówienia. Są na to dwa sposoby:
1. Kliknij przycisk „Śledź zamówienie” na górze strony. Wpisz swój numer zamówienia oraz adres e-mail, którego użyto przy składaniu zamówienia. Kiedy zobaczysz na ekranie swoje zamówienie, kliknij przycisk „Zarządzanie zwrotem”.


Lub 2. Przejdź do sekcji „Moje konto”. Jeśli masz konto na naszej stronie, zaloguj się na nie i wybierz zamówienie, które obecnie zwracasz, a następnie kliknij przycisk „Zarządzanie zwrotem”.

Dla obu tych opcji: Kiedy będziesz już na stronie zwrotów, aby anulować zarezerwowany zwrot, kliknij „Anuluj zwrot”.

Chcesz ponownie zamówić zwrot? Postępuj zgodnie z instrukcją z sekcji Jak zwrócić zamówienie?Pamiętaj, że jeśli metodę zwrotu zmienisz w dzień, w którym paczka miała być odebrana przez kuriera, może dojść do zamówionego już odbioru przesyłki.