Możesz łatwo złożyć zamówienie, wykonując następujące czynności:
- Wyszukaj, wybierz i dodaj do Koszyka swoje ulubione produkty VANS.
- Wybierz sposób wysyłki i metodę płatności, by złożyć zamówienie.
- Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Możesz łatwo złożyć zamówienie, wykonując następujące czynności:
Ależ oczywiście! Jeśli nie chcesz tworzyć konta, możesz złożyć zamówienie jako gość.
Aby zobaczyć status swojego zamówienia, śledzić przesyłkę lub dokonać zwrotu, kliknij tutaj i podaj numer zamówienia oraz adres e-mail.
W razie potrzeby możesz tutaj również pobrać fakturę.
Po potwierdzeniu złożenia zamówienia otrzymasz od naszego sklepu internetowego VANS automatycznie wygenerowaną wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Ptwoje artykuły zostaną wysłane przez nasz zespół. Po wysłaniu otrzymasz e-mail z numerem przesyłki. W przypadku anulowania zostaniesz o tym powiadomiony za pośrednictwem e-mail i otrzymasz zwrot należności.
Najpierw sprawdź swój folder ze spamem. Jeśli nadal nie masz e-maila z potwierdzeniem, prosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta.
Zamówienie można anulować w ciągu 30 minut za pomocą przycisku „Anuluj zamówienie” na zakładce „Śledź moje zamówienie” lub na stronie konta. Po 30 minutach możliwość anulowania zamówienia nie będzie dostępna. Jeśli po otrzymaniu przesyłki zdecydujesz, że nie chcesz zatrzymać dostarczonych produktów, możesz je nam zwrócić bezpłatnie. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z naszą polityką zwrotów i instrukcjami.